2011年9月7日星期三

IVI開市前曕 (2011-09-07)

昨日下午瑞士央行"突然"宣佈(其實已事先宣揚)與歐元掛鈎,並把歐元兌瑞郎的下限定於 1.2瑞郎水平,令昨午的資本市場出現異動。市場暫時失去瑞郎作為避險天堂,但暫時未見資金湧入其他避險指險,日元及黃金價格下跌,而美國10及30年長債息率繼續尋底。今次瑞士央行措施較先前強硬,可留意市場會否如先前般和瑞士央行對著幹,逼使放棄今次措施。歐洲主權債務方面,希臘10年債息率再創新高,但其他主權國家沒有任何大變化,市場等待今晚德國憲法法庭的裁決,由於是次裁決對投資者的信心影響甚大,可考慮買入少量認沽期權作對沖。雖然亞洲早市做好,但只是反映香港昨午升勢,恒指20,000點的心理關口仍是重要阻力,所以今日恒指有機會在19,800水平開市,為先回補高開的裂口後再反彈,估計恒指全日波幅介乎19,700-20,000。

2 則留言:

  1. 文少, 你睇得好準呢, 早知跟你買啦.... 今日係唔係只係反彈? 除咗你推介的股, 還有冇甚麼股你係正研究中架? 講來聽聽啦, 最近輸得好肉痛呀, 希望翻到身啦, thank you

    回覆刪除
  2. 在現時市況來說,愈心急翻身可能會愈泥足深陷,宜小心為上。

    回覆刪除