2012年6月19日星期二

開市前曕 (2012-06-19)

  • 希臘危機稍微紓緩,但西班牙十年期債券孳息率升穿7厘的危險水平。
  • 昨日恒指及不少股票高開後出現回吐屬正常現象,但可惜其後買盤頗弱,顯示投資者十分謹慎,尤其是大市已作出了充足的反彈
  • 從昨日走勢推斷,大市已反彈完成,要再進一步上升便要看投資者的信心,但現況較難樂觀。因此現時應保守一點,留意持有著的強勢股有否轉弱。現時大市短線走勢向好,應待確認轉勢後才改為看淡,但可減持。
  • 即日期指方面,可於19,500沽,約19,600止蝕,看19,300。因這是逆勢而為,出錯的機會高,宜小注或離場觀望。

4 則留言:

  1. 我食糊啦,哈哈,正~
    彈翻上尼沽唔沽得?

    回覆刪除
  2. 文少早晨,你睇得好準呀
    我想問你話看19300,但係今朝期指最低係19347後反彈,咁我應該繼續等跌多d定係平倉呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Truman兄,只要嚴守止蝕,其他只要賺多賺少的問題,沒有一定做法,滿足便好。

      刪除