2012年6月20日星期三

開市前曕 (2012-06-20)

  • 因憧憬美聯儲再推量寬,歐美股市從低位回升,港股也將被拉回19,550左右開市。
  • 現時大市短及中期走勢向好,但超賣反彈已足夠,有回調壓力,能否再上一層樓則視乎外圍的消息,這是預測能力範圍之外,因此暫時策略轉向謹慎,但未是時候看淡。
  • 由於現在可能是升浪的整固階段,亦可能是下跌浪的開始,沽期指是正路的做法:19,550沽,19,650止蝕,目標19,300。
  • 正如昨日所講,這是逆勢而為,風險十分高,只宜小注。

12 則留言:

  1. 跌啦跌啦跌啦! YEAH!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 文少伯兄打高章波,睇怕你要小心。

      刪除
  2. 現在好像大部分人也看上破二萬機會大於下破萬九 可否講講你的睇法

    回覆刪除
    回覆
    1. 現時大市短及中期走勢向好,但超賣反彈已足夠,有回調壓力,能否再上一層樓則視乎外圍的消息,這是預測能力範圍之外,因此暫時策略轉向謹慎,但未是時候看淡。..文少已經講左

      刪除
    2. I guess Mr.Man could be wrong this time. But can't deny this man's a genius.

      Skywalker

      刪除
    3. 5月底6月開始那時個個都話看下破萬八多過上破萬九,我睇咁多分析員都只得文少伯講會繼續反彈...唔包括那些長期睇升的長牛中毒友...

      刪除
    4. 暫時未見上升催化劑,所以現時只是5月大跌後的反彈。反彈至這個時間和水平,在差勁的基本因素下,大市要再推上,其中一個機會較低的可能是粉飾廚窗,但似乎基金都傾向套現而不是追表現。

      刪除
  3. 文兄想請問你上星期五估希臘唔會有事,但係外面d人個個都話會爆大鑊好恐怖,最後真係乜x事都冇,你其實睇d乜嘢令到你會咁估?我睇杯生都係咁睇,不過佢遲過你講,唔知係唔係執你口水尾呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 股壇作手兄,從資本市場的部署已可知。另外現在是偏淡的大型上落市buy and hold難,buy low sell high只要不貪心,賺錢其實算容易。

      刪除
  4. 股壇作手..其實大家睇法一樣..唔代表執口水尾..可能大家都係一早睇法一樣呢

    你如果咁講..會引起不必要既罵戰就不好了..影響文少同杯生就不好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,其實投資是個人的事,金錢的回報最實際,口舌之爭最無謂。

      刪除