2012年7月25日星期三

開市前曕 (2012-07-25)

  • 昨日港股午市恢復交易,承接前日跌勢恒指下跌150點。
  • 有分析員猜測意大利及西班牙兩國禁止沽空,投資者或會改以亞股(如港股)為沽空對象作對沖。
  • 昨夜美股表現亦差,有歐盟官員認為希臘需要再作債務重組,以及蘋果業績遜於市場預期。
  • 大市跌勢已成,行業中以鐵路及設備行業股份表現較好,中國鐵建(1186.HK)公布新簽近200億人民幣工程合同帶動股價上升。因受政策支持,近月全國鐵路投資己見回升有望達到全年5000億元的目標。另一鐵路股中鐵(0390.HK)近期也表現強勢;而未算最受惠的中國南車(1766.HK)的股價亦在高位徘徊,出現三角形態,等待突破。除此以外,化肥股3983及297表現也突出。
  • 今天估計恒指在18,600左右開,是短線的支持位,即日裂口低開再追沽值搏率不算高,即市應先觀察再作短炒決定。

8 則留言:

  1. 文兄..1299我有興趣中
    我應該咩位入好..因1299真係唔識睇..同埋見文少你有..
    所以問問你..比少少意見我..thx

    回覆刪除
    回覆
    1. cmwb兄,近期友邦有數個賣點,如泰國業務恢復、NB增長相對高,27日公布的業績,也有優於預期的可能、以及ING將出售亞洲壽險業務售價望有驚喜。今年估計每股EV約$19,VNB0.78,現價PEV1.45x,合理VNB約15倍,合理價大約$30左右。而AIG伺機配股,是股價的隱憂,相信AIG也在等高價行動。

      刪除
    2. 其實唔係我有興趣..係我媽咪有興趣=.=..
      但我又唔識睇1299..所以文少你有貨..
      問你比較好..唔該哂文少

      刪除
    3. "AIG伺機配股,是股價的隱憂,相信AIG也在等高價行動"

      我諗都係trade下短線算啦,我估文少都唔係炒長線

      刪除
    4. cmwb兄,買1299用來等明天的業績,如林治兄所說,只是短線。

      刪除
  2. 蛋治2012年7月20日 上午11:03
    今日9成9係大戶夾高派貨,熊軍好快大鑊全勝!

    熊軍大鑊全勝!!!

    回覆刪除