2012年5月4日星期五

開市前曕 (2012-05-04)

  • 最月歐美市場乏善足陳,昨夜美國四月ISM非製造業指數較市場預期差,為歐美股市的下跌藉口
  • 中國在解決了政治難題和市場憧憬其將放水,A股4月的表現冠絶全球金融市場,港股亦受其所惠,升勢明顯受A股推動
  • 港股短線及中線走勢可以,不過A股短期已進入超買狀態,一旦A股回軟港股升勢可能無以為繼
  • 不過暫時並不用看得太淡,也不用期權對沖,如擔心下跌風險增加可先減持股票
  • 估計今天期指應跟隨外圍於20,950低開,以現時恒指和國企的走勢看,理應可以回升至21,100。但今天暫在這個"疑似"轉角位觀望。如敢冒風險小注短炒也無不可。




22 則留言:

  1. 好X準.....PK...*$#$#@()@#@&#($&(

    回覆刪除
  2. "估計今天期指應跟隨外圍於20,950低開,以現時恒指和國企的走勢看,理應可以回升至21,100。"

    讚 !

    回覆刪除
  3. 匿名兄和yogie,我今天並沒有太大信心,所以只在觀察而已。其實今早也買了一些股作試盤,但暫時也要輸一點點錢,相信今天不宜亂買賣。不過照計,今天期指在20,900左右應該要有支持,否則未來一個月會更加難測。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日跌會唔會係昨日太多牛証?

      刪除
    2. 飛兄,暫時不用理會牛熊證。牛熊證會在接近重倉打靶區時擴大現貨的波幅,但要測市,還有其他更好的工具。

      刪除
    3. Woodwest兄,對不起,我上面講得不清楚,可能引起誤解。很久以前也有朋友和網友問過我關於測市的問題,在此再解釋一下。我並不是否定牛熊證的測市功能,我意思是認為適當時候要用適當的工具。重點是要理解股市背後的來龍去脈,才能夠選擇適當的工具,結果才能估得較接近。因此宏觀經濟至微觀公司至投資者心理,也是測市的基礎。例如測期指20,900是今天的重要支持,便涉及使用一些工具去幫助我理解宏觀經濟、金融市場互動、行業至投資者心理的關係,從而推理出來,而不是隨便瞎猜一個數字。

      刪除
    4. 文少
      209支持真係全日都守住,但係美股急插,星期一港股都死得,209支持又幾重要?
      咁跌到200機會有幾大?

      刪除
    5. 股壇作手兄,20,900只是星期五的支持,對今個星期沒太大意義。5月期指已穿20,300,你應該已知道答案了。不好意思,遲了回覆。

      刪除
  4. 文兄,請問#6837仲買唔買得呢?thx.

    回覆刪除
    回覆
    1. "聽聞"有些人的目標是$12,所以昨日都沽清,待回調得多才時再考慮,當作炒A股的proxy。

      刪除
  5. 文小伯兄,

    多謝分享文章,現在文兄的BLOG,也是我每天開市必讀!

    回覆刪除
  6. 我覺得文兄除左分析得好到近乎神級,其他專家根本唔係佢級數...其他最值得學習係謙虛. 唔會好似有d乜sir物sir咁估中就也文也武,估錯就瀨地硬.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 贊成你既講法,好欣賞佢為人,我學到佢少少都好好了

      刪除
    2. 我係全職炒家...行家一出手便知有沒有,我班行家 fd 都有追.我差唔多所有blogger+執紙專家+討論區我都有跟晒(我日日睇幾份報紙幾十個中外博客幾個討論區搵野炒),文少伯兄一定係最準頭三位,如果計埋穩定度,又可買可沽,應該數一數二...日日開市前寫,仲早成個星期甚至一個月估之後個市點行,實力唔係果d 4點後股神可比,白紙黑字根本冇得呃..佩服...只係文兄唔似以前咁寫咁多股票..可惜

      刪除
    3. 全職會唔會好大心理壓力?

      刪除
    4. 開頭會架...提起我都好大感觸...開始都幾難頂,捱左幾年就好好多,我都係當生意咁做...頭幾年點都要守...一早五六點起身準備,業績期都要做通消.全職同做銀行一樣要有壞賬撥備,好天斬埋落雨柴,好處係冇租金成本又唔洗請人,d報紙資訊只要有得上網大多唔洗錢...其實打工都有壓力,全職咁多年就算舊年股災輸左唔小,總收入都好過打工好多好多,最開心係可以多d時間陪家人,老婆湊仔煮飯後,一得閒都幫我整理資料,下午個仔放學教佢做完功課夜晚又可以做翻自己嘢..最重要係有好多前輩戰友都捱左幾年至十幾年後都發晒達,所以穩定咗後就冇乜心理壓力啦,反而好有動力.

      刪除
    5. 股壇作手兄原來都係高手,可唔可以分享你o既炒股心得呀?

      刪除
    6. 股壇作手兄,你的經驗我感同身受。

      刪除
  7. Mr.Man

    just as you warn, the US stocks market slumped,I'm kinda excited, you're correct again and again. assumes HSI peaked at 213xx, what is the next target? I didn't open put to hedge but unloaded stocks to a safe level. this is good enough, thank you.

    Skywalker

    回覆刪除
    回覆
    1. Skywalker兄,5月期指曾穿過20,300,20,000點上應有反彈。這兩天再看有沒有修正。

      刪除