2012年5月31日星期四

開市前曕 (2012-05-31)

  • 西班牙危機惡化,歐盟准西班牙把財赤指標推遲一年達標。
  • 希臘有一民調顯示左翼聯盟的支持率反超新民黨,但亦有其他民調得出相反結果,不明朗因素增,加劇投資者對希臘脫歐的擔心。歐元跌穿1.24,歐債息率新高,資金湧入美債,美國10年債息率創新低
  • 昨日港股急跌,沽空比率創新高,受惠中國刺激經濟措施的股份即日低位有盤買上,表現明顯跑贏大市。不過由於中央擔心重蹈上次復轍,是次寬鬆措施不會重複再投4萬億,所以不要過份憧憬。
  • 人所共知港股走勢完全受歐洲消息牽動,在歐債危機未明朗前,港股也只有反彈。只是本周初出現反彈的時間較預期更短(本預期今或明天完結),經昨日一跌走勢已變得十分凶險。除了不亂買貨外(市場偏好十分高,只買有明確催化劑的股),如之前所講,撈了貨見利潤便要趁高食糊。
  • 近日集中炒個股,但即日期指短炒有吸引值搏率,可小注逆勢而為,待殺了重倉牛證後搏反彈(約期指18,150左右買),但風險極高止蝕位要拉闊(約18,000)。

15 則留言:

  1. 多謝文少,今朝跟買有錢賺,你睇幾錢可以沽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有賺喜歡沽便可沽。如想坐遠些,可把止蝕推上。

      刪除
  2. 已將基䢖股及民生這一輪入的股票食糊hotel king

    回覆刪除
  3. Mr.Man, ate! thank you again n again!!!

    Skywalker

    回覆刪除
  4. I wonder why you know it must rise from the bottom today? Would you mind to tell?

    Skywalker

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知
      4點之後期指再夾上去,真係好勁
      最尾一分鐘好多股成交都好大,知唔知點解呢?
      係唔係北水南調呀?

      刪除
    2. 一般情況,這種裂口低開也是平淡倉的機會,其後冚淡倉情況也會加強。另外今天也是五月最後一天,這個月跌幅已巨,也可能有一些基金買股票作re-balancing。另外MSCI調整成份股也有關係。不過這種升市也可能只有一兩日而已。

      刪除
  5. 今日肥仔啦!!!!哈哈哈!!!!

    回覆刪除
  6. 文少伯兄你啲DT股好勁呀,可唔可以推介多啲股票呀?感激感激

    回覆刪除
  7. 真係唔可以持貨過夜,今日升得好好哋,現加adr又插啦,鳴鳴鳴鳴鳴...........

    回覆刪除
    回覆
    1. Truman兄,大市仍是有反彈冇升幅,所以炒賣最好日日清,才可在這段艱難時期積少成多。

      刪除