2012年5月15日星期二

開市前曕 (2012-05-15)

  • 本來預計恒指會出現小型反彈,即使有內地下調存款準備金的消息配合,但是希臘政局持續混亂,上星期擔心加速下跌的情況終於出現。這種情緒一旦啟動便較難逆轉,恒指下一支持便要到19,200點。
  • 不過大市已連跌多日,愈多投資者會嘗試撈底,但心態也只會搏反彈,一有微利便會沽貨。較樂觀的情況,期指即日反彈阻力19,800。
  • 由於早前在高位已增持現金,到這個水平即使還有下跌空間,即日追沽被夾的機會也不低。所以較高勝算是等見19,600左右才沽,止蝕位設在197至19,800左右。

17 則留言:

  1. 回覆
    1. Woodwest兄,去年如此差的市況也沒有試過8連跌,知不知對上一次是何時?

      刪除
    2. 文少..25年前好似試過8連跌定9連天
      文少..今日終於識反彈..我SD E貓俾你啦

      刪除
    3. cmwb兄,這次下跌穿20,000是正常,但昨日跌的深度較想像的多,有點出乎意料之外。今日的反彈是外圍回穩帶動,A股表現只是普通,炒day trade 19,600差不多要倉糊,不過期指現在企穩19,600之上,守得又較預計更穩,如果今天期指收市企得穩19550之上,昨日便有可能只是overshoot。今日特別是388也識彈,你的timing捉得很準啊。

      刪除
    4. 文少..今日反彈..關5仔事??大戶想財息一齊收??
      昨日便有可能只是overshoot...文少..唔好意思..E句係咩意思..係咪姐係琴日只係跌多左..宜家阻離19600有300點位..我會同文少你一樣..增加現金先..文少不要見笑..如果論準呀..我皮毛都唔夠文少你啦..388只係好釆..今朝仲跌緊..下午就上...E個市都係鎖定利潤穩陣

      刪除
    5. 今日反彈關外圍事,歐股、匯市和商品也反彈,獨欠A股。事實上最近市場所謂的跌市理由均在預期之內,今年恒指2月見頂回落是正正提前反映這些理由,照計恒指跌穿20,000點是足夠。剛讀到羅家聰上星期一篇關於歐羅的分析,當然現在證明他是估錯了,但他的理由跟我接近。另,19,600是指即月期指,現在較現貨低月200點。

      http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20120510/16322605

      刪除
  2. 今日似唔似大市見低?

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日都有E D問題..你地真係好搞笑..
      當左E到係創富坊

      刪除
    2. 這是任何人都想知的問題(包括我)。似乎只是超賣反彈,未似見底,5月我未太擔心,而且個人現金比重已高,6月則要小心。

      刪除
  3. 人地有權問問題...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇話..冇權..只不過當左E到係創富坊
      不要太敏感

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 你有自由去發問,但唔好用"有權"字眼去問文少伯兄,文兄無收你錢架!

      刪除
    4. I used to ask stupid questions also, shame on me. but Mr.Man is so nice to answer me patiently.

      Skywalker

      刪除
  4. 文少請得閒睇一睇http://blog.yahoo.com/_YR3QOVQOHZ3P32OHD3C2X2522M/articles/466498/index

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個blog已沒有用,請問要看甚麼?

      刪除
  5. I didn't trade today, but it is fine. just play safety.
    German economic growth is better than forecast, but i guess it won't reverse the downtrend of the stock market. what do you think?

    Skywalker

    回覆刪除