2012年8月29日星期三

開市前曕 (2012-08-29)

  • A股創新低,寶鋼宣布50億回購計劃,成首隻回購的A股藍籌。
  • 歐美交投淡靜,部分投資者仍然對憧憬美聯儲的放寬政策及ECB恢復購買政府公債計劃,風險資產有支持。不過持相反意見及擔憂西班牙的投資者則買入避險資產。正反因素暫時互相抵銷。
  • G7財長敦促產油國增產,並警告準備釋放戰略石油儲備來壓低油價。
  • 行業表現疲弱,較為突出的有早已提及的國內醫藥股。在過去一年受到藥品價格調控的影響整個板塊一直低迷,至今年上半年調控接近尾聲個別醫藥股持續走強。而近日公佈業績的國藥(1099)及上藥(2607)在業公佈後走勢強勁,但第二輪藥品降價方案將在下半年推出需留意政策對該類股份的不利影響。
  • 恒指差數十點便完全修補8月3日及6日間的上升裂口,觀察回補後的表現,暫維持本周19,400的目標。
  • 明天凌晨美聯儲公布褐皮書。

10 則留言:

  1. 悶咗咁多日,今日終於有睇頭,一早叫買隻1868真係好勁,另外果幾隻都算唔錯 :p
    最激氣係昨日沽左果隻27,今朝先卑基金mark高嚟出貨....要輸小小...

    回覆刪除
    回覆
    1. 文兄今朝咪好早叫買?
      份通告係 29/08/2012 08:16 出呀腡
      香討都要2012-8-29 10:18 AM先有人講...

      刪除
  2. 回覆
    1. 尼度有人講 : http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=20662670

      順叔話 :

      ""係LED技術突破, 份通告幾technical, 無法睇得明.
      但我嘗試從以前看下的資料, 從非technical, 而係財務角度的角度睇睇.
      事件:
      1、兩個幾月前佢出業績, 虧左十四億, 股價勁插, 但睇翻財表, 好大原因係存貨撥備比上一年度勁升, 而且現金流係正數(年報47頁), 所虧者好大部分係non-cash item, 但若果d燈真係賣唔出, 撥備增股價大跌都有理.

      2、後來佢出左一份澄清通告話虧損項目(當中相信相當部分黎自撥備減值)非如早前所講的led佔主, 而係白熾燈.

      3、到今日話有技術突破.

      我有理由懷疑,新技術早在業績發行前已取得。但有人加大存貨減值撥備、而且係led燈的存貨, 嚇得市場大插. 而在低位收貨, 至後來才澄清是白熾燈方面的虧損, 因為到左上述第3項後, 地球上的白熾燈可報廢, 所以必須修正返講清楚2.

      由此觀之,我傾向相信技術係真的. 只係當初股價被打到一蚊樓下, 係有心人將不利消息發得有咁大得咁大. 根本原本唔應該跌咁多, 今日之升係有基本因素支持.

      請給意見.""

      刪除
    2. Chui Ling,1868只炒即日,暫難以根據這份報告作長線評估。

      刪除
  3. 3331點解升? 呢隻和1728係唔係睇中長線? 可唔可以分析下?thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi,買3331只是估這份業績會好,但是最後bottom line令人失望,加上尿片還未見規模效益,所以當初看法錯了,績後已u盤全沽,要重新評估。

      刪除
    2. 1728雖暫時有點超買,但因為在低位買,可再持有看看。

      刪除
  4. 文兄:
    你之前估市場升跌目標好準, 可唔可以再估吓9月呀?

    回覆刪除